آموزشی, جعبه گشایی

روش کار با فنر لوله بازکنی دستی (خانگی) و صنعتی

روش کار با فنر لوله باز کنی

فنرهای لوله بازکنی، جزو رایج ترین روش های رفع گرفتگی فاضلاب هستند. با خرید محصول فنر لوله بازکنی دستی یا خانگی نویان پارس، دیگر لازم نیست هزینه اضافی برای رفع انسداد لوله فاضلاب بپردازید و خودتان می توانید به راحتی در منزل و یا یا محل کارتان، گرفتیگی لوله فاضلاب یا روشویی را رفع کنید. در این مطلب ما روش کار با فنر لوله بازکنی دستی یا همان فنر لوله بازکن خانگی و فنر لوله بازکنی صنعتی را آموزش خواهیم داد.

آموزش کار با فنر لوله باز کنی

اگر هر یک از محصولات فنر لوله بازکنی نویان پارس را تهیه کرده باشید، روش استفاده از محصول، روی بسته آن نیز درج شده است؛ با این حال برای سهولت کار شما در این ویدئو روش کار با فنر لوله بازکنی را شرح داه ایم. با آموزش لوله باز کنی دیگر هنگام مواجهه با گرفتگی فاضلاب نگرانی نخواهید داشت.

روش کار با فنر لوله بازکنی دستی

برای استفاده از فنر لوله بازکنی خانگی، ابتدا فنر را داخل لوله قرار دهید و تا جای ممکن با دست به داخل هدایت کنید. برای این کار حتما از دستکش استفاده نمایید. سپس آن را در جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخانید. برای خارج کردن فنر هرگز آن را نکشید و به چرخاندن خلاف عقربه های ساعت ادامه دهید. برای این کار می توانید از دریل استفاده کنید؛ اما اگر دریل نداشتید، جای نگرانی نیست چون در داخل بسته، یک دسته قرار دارد که آن را به فنر وصل می کنید.

روش کار با فنر لوله بازکنی صنعتی

در فنر لوله باز کنی صنعتی حتما باید از دریل استفاده کنید. حلقه های فنر که فشرده تر از نوع دستی هستند روی دریل فیکس شده و به راحتی می توانید کار خود را انجام دهید. ادامه کار همانند فنر لوله باز کنی دستی است.

مقایسه فنر لوله باز کنی دستی با صنعتی

در ادامه به مقایسه این دو محصول می پردازیم:

  • هردو از محصولات فولادی درجه یک و محکم استفاده می کنند.
  • در مدل خانگی از حلقه های باز تر و در مدل صنعتی از حلقه های فشرده تر استفاده شده است. حلقه های بازتر در مدل خانگی باعث سبک تر بودن و استفاده آسان آن شده است که بدون دریل هم می توان از آن بهره برد.
  • در مدل خانگی از مفتول 2 و مدر مدل صنعتی از مفتول 2.5 استفاده شده است.
  • روش کار با فنر لوله بازکنی دستی با صنعتی متفاوت است.

سخن آخر

گرفتگی فاضلاب یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای هر خانه ای پیش بیاید. در این شرایط می توان به از فنر لوله باز کنی استفاده کرد و با هزینه کمتر این مشکل را رفع نمود. نویان پارس در کنار شما است و با ارائه فنرهای لوله بازکنی با کیفیت و قیمت مناسب این مشکل را برای شما برطرف می کند. روش کار با فنر لوله بازکنی بر روی این محصولات درج شده است تا برای استفاده از آن مشکلی نداشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.