آموزشی

ویژگی های پیچ MDF درجه یک

ویژگی های پیچ ام دی اف درجه یک

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no” woodmart_inline=”no”]ویژگی های پیچ MDF درجه یک چیست | کاربرد پیچ ام دی اف | خرید پیچ ام دی اف | پیچ ام دی اف فولادی آلیاژ کربن | کاربرد پیچ ام دی اف چهارسو

ویژگی های پیچ MDF درجه یک

هنگام خرید پیچ ام دی اف لازم است به برخی نکات توجه کنید تا پیچ MDF مناسب و با کیفیت را تشخیص داده و خریداری نمایید.

به این منظور برخی ویژگی ها و نکات مهم هنگام خرید پیچ ام دی اف را در ادامه شرح خواهیم داد.

چوب های ام دی اف به دلیل سبک بودن و انعطاف پذیری بیشتر نسبت به سایر چوب ها، در برابر پیج های معمولی مقاومت لازم را ندارند و آسیب پذیر هستند.

همواره طول و ضخامت پیچ های ام دی اف باید متناسب با اندازه، مقاومت و ضخامت چوب های مورد استفاده انتخاب شوند چرا که پس از وارد شدن پیچ در چوب، شیار های موجود در پیچ، به جهت جایگیری درون چوب، فیبر های فشرده و در هم تنیده را می شکافند.

توجه داشته باشید که در صورتی که از پیچ هایی استفاده کنید که قطر بزرگتری داشته باشند باعث می شود که پیچ به فیبر های اطراف خود فشار بیاورد و آن ها را بیش از اندازه از یکدیگر جدا کند که همین امر سبب می شود تا ضمن آسیب دیدن چوب، پیچ هم قادر به نگهداری چوب نباشد.

به جهت کاهش دادن شکاف های به وجود آمده در داخل چوب و همچنین میزان آسیب دیدگی، در ابتدای کار سعی کنید تا با دریل قسمت مورد نظر بر روی ام دی اف مد نظرتان را سوراخ کنید.
فراموش نکنید که در هنگام دریل کردن از مته های تیزی که گرمای کمتری ایجاد میکنند استفاده کنید.
قطر مته انتخابی حتما باید کمتر از قطر پیچ باشد و سعی کنید که یک حفره با عمق کمتر از طول پیچ ایجاد کنید.
پیج را به وسیله پیچ گوشتی( ترجیحا پیچ گوشتی برقی) در حفره قرار داده و آن را محکم کنید.

پیچ ام دی اف فولادی آلیاژ کربن

پیج های mdf ای که از آلیاژ کربن استیل ساخته می شوند به عنوان پیج های با کیفیت شناخته می شوند که ترکیبی هستند از آهن و دیگر فلزات مقاوم.
این ترکیب ها مانع از زنگ زدگی پیچ ها می شوند و مقاومت آن ها را برای به کار رفتن در چوب افزایش می دهند.
پیچ های مناسب با طول بیشتری رزوه می شوند که همین امر سبب می شود تا بهتر در در چوب پیشروی کنند و مقاومت بیشتری داشته باشند.

کاربرد پیچ ام دی اف چهارسو

در کارگاه‌های نجاری برای ساخت انواع قفسه‌، کتابخانه، کمد، کابینت و… از اتصالات مخصوصی استفاده می شود که دو یا سه صفحه ام دی اف را به یکدیگر متصل می کنند. برای سازه های قدرتمند ام دی افی حتما باید از یک نوع پیچ مقاوم و مستحکم استفاده شود. پیچ MDF مشکی 4 سانت مخصوص اتصالات کابینت، نصب ریل و… می باشد که از جنس و کیفیتی عالی برخوردار است.

کمتریت قیمت خرید پیچ ام دی اف

پیچ ام دی اف مشکی در بسته هایی با تعداد مختلف در فروشگاه ابزار نویان پارس قابل خرید است. به لحاظ قیمت، نویان پارس سعی دارد کمترین قیمت پیچ MDF را با حفظ کیفیت قابل رقابت با پیچ ام دی اف چینی، ارائه دهد.

کافی است محصول پیچ ام دی اف نویان پارس را یک بار بصورت آنلاین سفارش دهید و کیفیت آن را بررسی نمایید. ثبت سفارش خرید پیچ MDF در فروشگاه نویان پارس، به سادگی انجام می شود و محصول را درب منزل، تحویل خواهید گرفت.

درباره گروه صنعتی نویان پارس

مجموعه دانش بنیان نویان پارس، فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرده است؛ و با تلاش و همت فراوان و کمک پروردگار، روز به روز برای بهتر شدن، کیفیت کالاهای تولیدی و تجهیز ماشین آلات، دست از تلاش برنداشته است.

دراین مجموعه، تولیدات بر پایه محصولات مفتولی از قبیل: انواع پیچ ها، فنرها، ابزار و یراق آلات می باشد.

در طول فعالیت، به مرور دامنه محصولات فروشگاه بیشتر شد و تمرکز مجموعه بر روی تولیدات باکیفیت و قیمت مناسب بوده است.

فروشگاه اینترنتی نویان پارس، بستری است برای خرید مستقیم از کارخانه؛ که دراین فروشگاه علاوه بر تولیدات نویان پارس محصولات دیگر تولیدکنندگان هم به فروش میرسد.

ما در مجموعه نویان پارس، به صورت پیوسته با مشتریان خود در ارتباط بوده و با کمال میل پذیرای انتقادات وپیشنهادات شما برای هرچه بهتر شدن کیفیت محصولات و بهبود عملکرد هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *